„Karta Seniora Województwa Łódzkiego”

Aktualności, GOKSIR, KULTURA

„Karta Seniora Województwa Łódzkiego” to program działań na rzecz wsparcia osób starszych w województwie łódzkim, który ma na celu:

  • promowanie aktywności społecznej i poprawę jakości życia Seniorów,
  • wzmocnienie kondycji finansowej Seniorów,
  • zachęcanie osób 60+ do korzystania z dóbr kultury, edukacji, sportu i innych na terenie województwa łódzkiego,
  • umożliwienie Seniorom rozwoju swoich pasji i zainteresowań oraz promowanie aktywnego spędzania wolnego czasu.

Karta Seniora Województwa Łódzkiego to zbiór ulg i uprawnień oferowanych mieszkańcom województwa łódzkiego, którzy ukończyli 60 rok życia.

Kto może otrzymać Kartę Seniora Województwa Łódzkiego?

  • Każda osoba, która ukończyła 60 rok życia i zamieszkuje na terenie województwa łódzkiego.

Jakie są korzyści z posiadania Karty Seniora Województwa Łódzkiego?

  • Karta upoważnia do korzystania z ulg i uprawnień oferowanych przez partnerów programu, których wykaz znajduje się na stronie www.rcpslodz.pl (zakładka: SENIORZY ⇒ Karta Seniora Województwa Łódzkiego ⇒ Aktualny Katalog Ulg).
  • Karta wydawana jest bezpłatnie.
  • Karta jest bezterminowa.

Jakie są warunki otrzymania Karty Seniora Województwa Łódzkiego?

  • Aby otrzymać Kartę Seniora Województwa Łódzkiego należy złożyć wniosek, który można pobrać ze strony www.rcpslodz.pl (zakładka: SENIORZY ⇒ Karta Seniora Województwa Łódzkiego ⇒ Wnioski i inne dokumenty).
  • Wniosek o wydanie Karty Seniora Województwa Łódzkiego należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres: Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi, ul. Snycerska 8, 91-302 Łódź, tel. 42 203 48 78, godziny pracy urzędu: 8:00 – 16:00.
  • Karta wydawana jest w terminie do 15 dni roboczych.
  • Kartę można odebrać osobiście lub otrzymać za pośrednictwem poczty pod adresem wskazanym we wniosku.